“၂၀၁၀ ကမၻာ့ လူအခြင့္အေရး၏ တိုက္ပြဲႏွစ္” ျမန္မာ့ေသြးအနီေရာင္ မညစ္ေစနဲ ့။ စစ္က်ြန္ဘ၀လႊတ္ေျမာက္ၾကဖို ့ ေတာ္လွန္ွေရးသို ့့ အသင့္ျပင္

Tuesday, November 23, 2010

မလွဴႏွုိင္ၾကေတာ႕တဲ့ ေရႊလူမ်ဳိးမ်ား

ေရႊတိဂုံ ေစတီေတာ္ ပရိ၀ုဏ္အတြင္း လုပ္ပိုင္ခြင့္ေပးထားသည့္ ကန္ထ႐ိုက္လုပ္ငန္း အခ်ဳိ႕ အ႐ႈံးေပၚသျဖင့္ လုပ္ငန္းျပန္လည္ အပ္ႏွံမႈမ်ားရွိလာ
ေရႊတိဂုံေစတီေတာ္ ပရိ၀ုဏ္အတြင္း လုပ္ငန္းလုပ္ပိုင္ခြင့္ ကန္ထ႐ိုက္စနစ္ျဖင့္ ျပဳလုပ္ခြင့္ေပးထားေသာ လုပ္ငန္းအခ်ဳိ႕မွာ ယခုႏွစ္၌ အ႐ႈံးေပၚမႈမ်ား ရွိလာခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရပါသည္။
ထိုသို႔အ႐ႈံုးေပၚမႈမ်ား ရွိလာခဲ့သျဖင့္ လုပ္ငန္းျပန္လည္ အပ္ႏွံလာမႈမ်ား ျပဳလုပ္လာေၾကာင္း ေရႊတိဂုံေစတီေတာ္ ေဂါပကအဖြဲ႕မွ ႐ုံးအဖြဲ႕ မွဴးက ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။

ကန္ထ႐ိုက္စနစ္ျဖင့္ လုပ္ငန္း လုပ္ပိုင္ခြင့္ေပးထားသည့္ လုပ္ငန္း မ်ားမွာ ဓာတ္ပုံလုပ္ငန္း၊ ယာဥ္၀င္ ခြင့္လုပ္ငန္း၊ ေရႊဆုိင္းလုပ္ငန္း၊ သန္႔စင္လုပ္ငန္း၊ စားေသာက္ဆိုင္လုပ္ငန္း၊ လက္ေဆာင္ အေရာင္းလုပ္ငန္း၊ ပန္းအေရာင္းလုပ္ငန္း၊ ဖိနပ္လုပ္ငန္း၊ နိဗၺာန္ကုန္လုပ္ငန္း၊ အုန္းငွက္ေပ်ာလုပ္ငန္း၊ လိပ္စာငါးစာလုပ္ငန္း၊ ထီးကားလုပ္ငန္း၊ ကုန္မ်ဳိးစုံ လုပ္ငန္း၊ အုန္းသီးထန္းသီး လုပ္ငန္း စသည့္ လုပ္ငန္းမ်ားျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ေရႊတိဂုံေစတီေတာ္ ေဂါပကအဖြဲ႕႐ုံး အဖြဲ႕မွဴးဦး၀င္းႀကိဳင္က "ၿပီး ခဲ့တဲ့ႏွစ္က ကန္ထ႐ိုက္ ၁၄ မ်ဳိးထဲ ကေန ရရွိခဲ့တဲ့ အလွဴေငြ ပမာဏက က်ပ္သိန္းေပါင္း ၇၀၀၀ ေက်ာ္ရရွိခဲ့ ပါတယ္။ အဲဒီလုပ္ငန္းေတြထဲကေန အခုႏွစ္မွာအ႐ႈံးေပၚလို႔ လုပ္ငန္းျပန္အပ္ခဲ့ရမႈေတြ ျဖစ္ေပၚခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီလုပ္ငန္းကေတာ့ အေရွ႕က ကား၀င္းလုပ္ငန္းနဲ႔ ဖိနပ္လုပ္ငန္းတို႔မွ ျဖစ္ပါတယ္"ဟု ေျပာၾကားခဲ့ပါ သည္။
ေရႊတိဂုံေစတီေတာ္ ေဂါပက အဖြဲ႕႐ုံးအဖြဲ႕မွဴး ဦး၀င္းႀကိဳင္က ဆက္လက္၍ "ဒီလိုမ်ဳိး အ႐ႈံးေပၚခဲ့ရင္ ေနာက္လုပ္မယ့္လူကို ကန္ထ႐ိုက္ ေအာင္ျမင္ထားတဲ့ ေငြပမာဏထက္ေလွ်ာ့ၿပီးေတာ့ ျပန္လည္ လုပ္ပိုင္ခြင့္ေပးပါတယ္"ဟု သုံးသပ္ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။

ၿပီးခဲ့သည့္ႏွစ္က ေရႊတိဂုံေစတီေတာ္ပရိ၀ုဏ္အတြင္း လုပ္ကိုင္ခြင့္ရသည့္ ကန္ထ႐ိုက္လုပ္ငန္း ၁၄ မ်ဳိးမွရရွိခဲ့သည့္ အလွဴေငြမွာ က်ပ္ ၇၉၇၅ သိန္းျဖစ္ၿပီး အမ်ားဆုံး ကန္ထ႐ိုက္ ေအာင္ျမင္ခဲ့သည့္ လုပ္ငန္းမွာ ေရႊဆိုင္းလုပ္ငန္းျဖစ္၍ က်ပ္ ၂၁၄၂ သိန္းျဖင့္ ရရွိခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
http://www.news-eleven.com/index.php?option=com_content&view=article&id=5979:2010-11-21-08-16-01&catid=43:2009-11-10-07-39-09&Itemid=111

0 comments:

 
----------------------------------------- */ /* EOT ----------------------------------------- */