“၂၀၁၀ ကမၻာ့ လူအခြင့္အေရး၏ တိုက္ပြဲႏွစ္” ျမန္မာ့ေသြးအနီေရာင္ မညစ္ေစနဲ ့။ စစ္က်ြန္ဘ၀လႊတ္ေျမာက္ၾကဖို ့ ေတာ္လွန္ွေရးသို ့့ အသင့္ျပင္

Friday, May 27, 2011

ေရွ႕ကိုဆက္ပါ့မယ္

http://myanmarchildrenhelp.blogspot.com/ (ေပးပို ့သူ eimmet mahotpar )
ကၽြန္ေတာ္ ႏြမ္းပါးကေလးေတြနဲ႕ ကေလးအခြင့္အေရး ရရိွဖို႕ကၽြန္ေတာ္
လုပ္ေဆာင္ေနတာေတြနဲ႕ ပါတ္သက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ကို ေမးျမန္လာတာေလးေတြ ရိွသလို
ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ကၽြန္ေတာ့ရဲ႕ အျမင္ေလးတစ္ခ်ိဳကိုလည္း
တင္ျပလိုပါတယ္။ကၽြန္ေတာ့္ကို အရမ္းအားေပးၾကတဲ့ ႏိုင္ငံေပါင္းစံုက
ညီအကိုေတြ အထူးသျဖင့္ မေလးရွားက ညီအကိုေတြကို အထူးဘဲ
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို သြန္သင္ ေပးၾကတဲ့ သူေတြနဲ႕
ေနစဥ္မွန္မွန္ေလး ဆဲဆိုေပးၾကတဲ့ မိတ္ေဆြမ်ားကိုလည္း မေမ့ပါဘူးလို႕ ဦးစြာ
ေျပာပါရ ေစ။

ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ (၃၁) ႏွစ္တာ ဘ၀ျဖတ္သန္း လာခဲ့တဲ့ ေနရာမွာ
ႀကံဳေတြလာရတဲ့ အခ်ိန္ေတြ ကို ျပန္ၿပီး ေတြးေနမိ့ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္လူလို႕
ကိုယ္ဘာ သာ ကို စသိလိုက္တဲ့ အခ်ိန္(၈)ႏွစ္ သား ေလာက္ ကေပါ့ (၈၈၈၈) လံုး
အေ ရးေတာ္ ပံု ႀကီး ဆိုတာကို သိခဲ့ရတယ္ ေက်ာင္းေတြ ပိတ္ လို႕ ေပ်ာ္လိုက္
တာ လူေတြဆိုတာက လည္း ပြဲလိုပါဘဲ ။ဒီလိုနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ရဲ႕ ဘႀကီး၊
ဦးေလး၊ ေနာက္ေတာ့ အကို အမေတြ ေနာက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ေတြ အထိ ဆယ္စုႏွစ္
(၂)ခုေက်ာ္ တိုင္ေအာင္ ေက်ာ္ျဖတ္ရင္း ကၽြန္ေတာ့္ရင္မွာ အသိ့တစ္ခု
ျဖစ္ခဲ့ရပါ တယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ထက္ အသက္ေတြ ၀ါေတြႀကီးတဲ့ သူေတြေျပာတဲ့

အရမ္းနက္နဲတယ္ မင္းတို႕မသိပါဘူး ဆိုတဲ့ အရာေတြကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ ဒီေန႕အထိ
မသိပါဘူး။ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ဆယ္စုႏွစ္(၂)ခုအတြင္းမွာ အရမ္းနက္နဲတဲ့ အရာႀကီး
ဘာျဖစ္တယ္ မျဖစ္တယ္ ဘာျဖစ္သြားလည္း မသိပါဘူး လက္ေတြ႕မ်က္ေစ့ေအာက္မွာေတာ့
နယ္စပ္က ကၽြန္ေတာ္ တို႕လူမ်ိဳးေတြ ကို ေတြ႔ရတာ ကေတာ့ အရမ္းဘဲ ခံစားရတယ္ေလ
ကၽြန္ေတာ္နားလည္တာက “လူ”ဆိုရင္ အားလံုးက တန္းတူရည္တူ ျဖစ္ရမယ္ ဆိုတာကိုပါ
ဒါကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္သိတယ္၊ၿပီးေတာ့ ဒီဆယ္စုႏွစ္ေတြ အတြင္း
ျပည္တြင္းနဲ႕အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ မိသားစုဘ၀ေတြကို ေၾကကြဲစြာ
စြန္႕ခြာၿပီး နယ္စပ္ေဒ သေတြ ကိုေရာက္လာတဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ လူမ်ိဳးေတြရဲ႕
ဘ၀ေတြ သူတို႕ သား သမီးေတြရဲ႕ အနာဂတ္ ဘ၀ေတြကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္
ျမင့္တင္ေပးလိုပါတယ္။ ဒါက ကၽြန္ေတာ္ကို ဘယ္သူကမွ မေပးေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕
ႏွလံုးသားက ေပးတဲ့ တာ၀န္ပါ ဘာလိုလည္းဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မ်က္ေစ့ေအာက္ က
ေအာက္ေျခ သိမ္း အလုပ္ေလးေတြကိုဘဲ ကၽြန္ေတာ္ စၿပီး လုပ္ၾကည္႕တာပါ
ကၽြန္ေတာ္နားမလည္တဲ့ အရာေတြ လက္လမ္းလို႕ မမီွတာေတြကို ကၽြန္ေတာ္
မလုပ္ပါဘူး လုပ္လည္း မလုပ္ႏိုင္ေသးပါဘူး။ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္က
ေလလြင့္ေနရၿပီး အရမ္းႏြမ္းပါတဲ့ ကေလးေတြကို ေက်ာင္းထားေပးမယ္ ဆိုတဲ့
အစီအစဥ္ေလးကို လုပ္တာပါ ကၽြန္ေတာ္မွာရည္ရြယ္ခ်က္က ကၽြန္ေတာ္သူတို႕ကို
စာတတ္ေစခ်င္တယ္ ၿပီးေတာ့ သူတို႕အနာဂတ္အတြက္ လံုျခံဳစိတ္ခ်ရတဲ့သူေတြ
ျဖစ္ေစ ခ်င္တာပါဘဲ။
ကၽြန္ေတာ္က လက္ေတြ႕လုပ္ခ်င္တဲ့သူပါ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္ တိုင္ကလည္း
အရမ္းမ ခ်မ္းသာေတာ့ မလုပ္ႏိုင္တာပါ ၀ိုင္း၀န္းတဲ့ အားနဲ႕ လုပ္မွ
ေအာင္ျမင့္ႏိုင္မွာပါ ။ကၽြန္ေတာ္လုပ္ေနတဲ့ အလုပ္က မႀကီးမာပါဘူး အဖြဲအစည္း
အႀကီး ႀကီးလည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္က ျမန္မာလူမ်ိဳးတစ္ေယာက္ ျဖစ္ၿပီး
ဒီလို ျဖစ္ေနရတဲ့ လူမ်ိဳးတူေတြကို တတ္ႏိုင္သေလာက္ ကူညီမယ္ သူတို႕ဘ၀ေတြကို
လူတန္းေစၿပီး သူတို႕ရဲ႕ သားသမီးေတြကို ပညာတတ္ေအာင္ အနာဂတ္လွေအာင္
ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ အတူတူ မိတ္ေဆြတို႕လည္း အတူတူပါ၀င္ ၾကမယ္ လို႕
ကၽြန္ေတာ္ယံုႀကည္ၿပီး ေရွ႕ကိုဆက္ပါ့မယ္

ေက်ာ္ေလး
Rest of your post

0 comments:

 
----------------------------------------- */ /* EOT ----------------------------------------- */