“၂၀၁၀ ကမၻာ့ လူအခြင့္အေရး၏ တိုက္ပြဲႏွစ္” ျမန္မာ့ေသြးအနီေရာင္ မညစ္ေစနဲ ့။ စစ္က်ြန္ဘ၀လႊတ္ေျမာက္ၾကဖို ့ ေတာ္လွန္ွေရးသို ့့ အသင့္ျပင္

Friday, February 04, 2011

ေဖေဖၚဝါရီလ ၃ ရက္ေန႔ DKBA ဗိုလ္မွဴးခ်ဳပ္ ေစာလွဘြယ္ ၏ အမွာစကား


ဒီမိုကေရစီစနစ္သာလ်င္ က်ေနာ္တို႔ တိုင္းရင္းသားေတြရဲ႕ လြတ္လပ္မႈနဲ႔ တန္းတူမႈကို အာမခံခ်က္ေပးႏိုင္တယ္၊ ဒီမိုကေရစီရဖို႔ က က်ေနာ္တို႔ တိုင္းရင္းသားအဖြဲ႕ အစည္းေတြက တက္ညီလက္ညီ တျပိဳင္တည္း ဒီစစ္အာာရွင္စနစ္ကို တိုက္မွရမယ္၊ ဟိုတေပါက္ ဒီတေပါက္ လုပ္လို႔မျဖစ္ဘူး၊ ညီညီညြတ္ညြတ္ လုပ္မွရမယ္။

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကို က်ေနာ္တို႔ေထာက္ခံတယ္၊ က်ေနာ္တို႔ေထာက္ခံတယ္ဆိုတာ တိုက္ပြဲနဲ႔ အသက္နဲ႔ရင္းျပီး ေထာက္ ခံတာျဖစ ္တယ္၊ တိုက္ပြဲပံုစံမတူေပမယ့္ စိတ္တူကိုယ္တူ တထပ္တည္းပဲ၊ ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္တို႔ တိုင္းရင္းသားအဖြဲ႕အစည္း ေတြနဲ႔ ျပည္တြင္းအင္ အားစုေတြ ညီညီညြတ္ညြတ္နဲ႔ ျပန္စုစည္းမွရမယ္၊ ဘယ္နည္းနဲ႔ဘဲတိုက္တိုက္ ဒီစစ္အာရွင္စနစ္က တိုက္မွရမယ္၊ ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္တို႔တိုက္ပြဲဝင္တဲ့ အင္အားစုအားလံုးစုစည္းညီညြတ္ဖို႔လိုတယ္။

ၿပီးေတာ့ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ တေယာက္ထဲကိုဘဲ တာဝန္ေပးလို႔မျဖစ္ဘူး၊ က်ေနာ္တို႔ တိုင္းရင္းသားေတြကလည္း အျပည့္အဝ ကိုယ္ တတ္ႏိုင္တဲ့နည္းလမ္းေတြနဲ႔ ဝိုင္းရံပံ့ပိုးေပးရမယ္။

ေနာက္ျပီး ႏိုင္ငံတကာမွရွိၾကတဲ့ က်ေနာ္တို႔ အင္အားစုေတြကလည္း အဲ့ဒီႏိုင္ငံေတြမွရွိေနတဲ့ နအဖ သံရံုးေတြကို ဝိုင္းဝန္း ပိတ္ဆို႔ျပီး အျပင္း အထန္ ဆႏၵျပၾကဖို႔လိုပါတယ္။

အဲဒီလို ဘက္ေပါင္းစံုက တက္ညီလက္ညီ လုပ္ရင္ က်ေနာ္တို႔ လိုခ်င္တဲ့ ဒီမိုကေရစီ။ လြတ္လပ္မႈနဲ႔ တန္းတူမႈအခြင့္အေရးေတြ အျမန္ဆံုး ရ မွာေသခ်ာတယ္လို႔ က်ေနာ္ယံုၾကည္တယ္၊

ဗိုလ္မွဴးခ်ဳပ္ေစာလွဘြယ္

0 comments:

 
----------------------------------------- */ /* EOT ----------------------------------------- */