မနက္ျဖန္ မနက္မွ မကယ္ ႏိုင္ရင္ေတာ့ အားလံုး အေျခအေန ေကာင္းႏိုင္စရာ လမ္းမျမင္ပါဘူး။
ရဟတ္ယာဥ္ေပၚမွာ စုစုေပါင္း ၆ ေယာက္ပါတယ္။ ပိုင္းေလာ့ ၂ ေယာက္၊ ေလယာဥ္မယ္ ၂ ေယာက္၊
ဦးေတဇ နဲ႔ သူ႔ပီေအ ရယ္ပါ။ ျဖစ္တဲ႔ ေနရာက ပူ တာအိုကေန မိုင္ ၂ဝ ေလာက္ ေဝးတယ္ ေျပာပါ
တယ္။ မတ္လမွာ ေျခလ်င္ေတာင္တက္ လုပ္ဖို႔ ဆာေဗးသြားတိုင္းတာ။ အဝတ္အစားကလည္း
ပံုမွန္ အေႏြးထည္ေလာက္ပဲ။ ျဖစ္တဲ့ေန႔က မေန႔က မဟုတ္ဘူး ၂၁ ရက္ ေန႔လည္ပိုင္းေလာက္က ျဖစ္
တာ။ ျဖစ္ျဖစ္ခ်င္း ဖုန္းဆက္ အေၾကာင္းၾကားေတာ့ ခ်က္ခ်င္း ကယ္မလို႔စီစဥ္တယ္။ ‘ႏွစ္ဘက္စလံုးက
ေအးေအးေဆးေဆးပဲ အဲသည့္အခ်ိန္မွာ။ ဘာ ေၾကာင့္လည္း ဆိုေတာ့ အရင္ တစ္ခါလည္း ျဖစ္ဖူး
တယ္တဲ့။ ‘ဒါေပမယ့္ ဒီတစ္ခါေတာ့ ထင္တာထက္ ပိုဆိုးသြားတယ္ခင္ဗ်။ ဘာေၾကာင့္လည္းဆိုေတာ့
တကယ္တမ္းသြားကယ္ေတာ့ အျမင့္ေပ ၁၂ဝဝဝ ေလာက္ကို တက္ႏိုင္တဲ့ ရဟတ္ယဥ္ က ျမန္မာႏိုင္ငံ
မွာ အားလံုးေပါင္းမွ ၃ စီးပဲရွိပါတယ္တဲ့။ ဒါ့အျပင္ ရာသီဥတုကလည္း ေတာ္ေတာ္ ကို ဆိုးပါတယ္တဲ့။
က်န္တဲ့ ယာဥ္ေတြလည္း မသြားရဲပါဘူးတဲ့ ခင္ဗ်ာ။ ေလတိုက္ႏွဳန္းက ၆ဝ ေလာက္၊ မိုးကလည္း ရြာေန
တယ္၊ ႏွင္းကလည္း အရမ္းက်ေနတဲ့ အတြက္ပါတဲ့။ အဲ့ဒါနဲ့ ေျခလ်င္ ကယ္ဆယ္ေရး တစ္ဖြဲ႔ကို မေန႔က
အရင္ဆံုးလြတ္လိုက္ပါတယ္။ ကံမေကာင္းအေၾကာင္း မလွစြာပဲ အဲဒီတစ္ဖြဲ႔လံုး အဆက္အသြယ္လံုးဝျပတ္
သြားပါတယ္။ ေပ်ာက္ဆံုးေနပါတယ္တဲ့။ ဒီေန႔ေတာ့ ေနာက္ထပ္တစ္ဖြဲ႔ ထပ္လိုက္သြားပါတယ္။
ႏွစ္ရက္နီးပါး အစာေရစာပါ ျပတ္လတ္ေနပါတယ္ ။ ၆ ေယာက္စာ ပစၥည္း ရိကၡာ အစံုအလင္ပါတဲ့ အထုတ္
၁၄ ထုတ္ကို ေလယာဥ္နဲ႔ ခ်ေပးရာမွာ တစ္ထုတ္ေတာ့ လက္ဝယ္ေရာက္ရွိပါတယ္တဲ့။
ရဟတ္ယာဥ္ တစ္စင္းနဲ႔ (ထိုင္းႏိုင္ငံကလို႔ဆိုပါတယ္) သြားေရာက္ရွာေဖြရာမွာေတာ့ ေနရာကို ေသခ်ာ
ေတြ႔ရပါျပီ။ ဒါေပမယ့္ ရာသီဥတု အေျခအေနေၾကာင့္ ဆင္းကယ္ဖို႔ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး ဒုတိယ လိုက္သြားတဲ့ ေျခ
လ်င္အဖြဲ႔ကေတာ့ ၅ မိုင္ အကြာေလာက္ကို ေရာက္ ေနျပီလို႔ဆိုပါတယ္။ ယာဥ္မွဴး ၂ ေယာက္ကေတာ့
နမိုးနီးယား ျပင္းစြာခံစားေနရျပီး တခ်က္တခ်က္ သတိေမ႔သြားတတ္ပါတယ္တဲ့။ အမ်ိဳးသမီး ၂ ေယာက္
ကေတာ့ မေသခ်ာေတာ့ပါတဲ့။ ဦးေတဇက ေျခေထာက္ကို ထိမိသြားတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။
ပီေအတစ္ေယာက္သာ အားလံုးထဲမွာ အေကာင္းဆံုး အေျခအေနလို႔ ဆိုပါတယ္။ မနက္ျဖန္ မနက္မွ မကယ္
ႏိုင္ရင္ေတာ့ အားလံုး အေျခအေန ေကာင္းႏိုင္စရာ လမ္းမျမင္ပါဘူး။
ပူတာအိုေလယာဥ္ကြင္းမွာေတာ့ အဲပုဂံ ေလယာဥ္ အသင့္ေစာင့္ေနျပီး အကယ္လို႔ ကယ္ဆယ္ႏိုင္ခဲ့ပါက
စကၤာပူသို႔ တိုက္ရိဳက္ ေခၚေဆာင္သြားမယ္လို႔ သိရေၾကာင္းပါ။
TRUE-MMCP:
Cbox http://www.yeyintnge.com/
ရဟတ္ယာဥ္ေပၚမွာ စုစုေပါင္း ၆ ေယာက္ပါတယ္။ ပိုင္းေလာ့ ၂ ေယာက္၊ ေလယာဥ္မယ္ ၂ ေယာက္၊
ဦးေတဇ နဲ႔ သူ႔ပီေအ ရယ္ပါ။ ျဖစ္တဲ႔ ေနရာက ပူ တာအိုကေန မိုင္ ၂ဝ ေလာက္ ေဝးတယ္ ေျပာပါ
တယ္။ မတ္လမွာ ေျခလ်င္ေတာင္တက္ လုပ္ဖို႔ ဆာေဗးသြားတိုင္းတာ။ အဝတ္အစားကလည္း
ပံုမွန္ အေႏြးထည္ေလာက္ပဲ။ ျဖစ္တဲ့ေန႔က မေန႔က မဟုတ္ဘူး ၂၁ ရက္ ေန႔လည္ပိုင္းေလာက္က ျဖစ္
တာ။ ျဖစ္ျဖစ္ခ်င္း ဖုန္းဆက္ အေၾကာင္းၾကားေတာ့ ခ်က္ခ်င္း ကယ္မလို႔စီစဥ္တယ္။ ‘ႏွစ္ဘက္စလံုးက
ေအးေအးေဆးေဆးပဲ အဲသည့္အခ်ိန္မွာ။ ဘာ ေၾကာင့္လည္း ဆိုေတာ့ အရင္ တစ္ခါလည္း ျဖစ္ဖူး
တယ္တဲ့။ ‘ဒါေပမယ့္ ဒီတစ္ခါေတာ့ ထင္တာထက္ ပိုဆိုးသြားတယ္ခင္ဗ်။ ဘာေၾကာင့္လည္းဆိုေတာ့
တကယ္တမ္းသြားကယ္ေတာ့ အျမင့္ေပ ၁၂ဝဝဝ ေလာက္ကို တက္ႏိုင္တဲ့ ရဟတ္ယဥ္ က ျမန္မာႏိုင္ငံ
မွာ အားလံုးေပါင္းမွ ၃ စီးပဲရွိပါတယ္တဲ့။ ဒါ့အျပင္ ရာသီဥတုကလည္း ေတာ္ေတာ္ ကို ဆိုးပါတယ္တဲ့။
က်န္တဲ့ ယာဥ္ေတြလည္း မသြားရဲပါဘူးတဲ့ ခင္ဗ်ာ။ ေလတိုက္ႏွဳန္းက ၆ဝ ေလာက္၊ မိုးကလည္း ရြာေန
တယ္၊ ႏွင္းကလည္း အရမ္းက်ေနတဲ့ အတြက္ပါတဲ့။ အဲ့ဒါနဲ့ ေျခလ်င္ ကယ္ဆယ္ေရး တစ္ဖြဲ႔ကို မေန႔က
အရင္ဆံုးလြတ္လိုက္ပါတယ္။ ကံမေကာင္းအေၾကာင္း မလွစြာပဲ အဲဒီတစ္ဖြဲ႔လံုး အဆက္အသြယ္လံုးဝျပတ္
သြားပါတယ္။ ေပ်ာက္ဆံုးေနပါတယ္တဲ့။ ဒီေန႔ေတာ့ ေနာက္ထပ္တစ္ဖြဲ႔ ထပ္လိုက္သြားပါတယ္။
ႏွစ္ရက္နီးပါး အစာေရစာပါ ျပတ္လတ္ေနပါတယ္ ။ ၆ ေယာက္စာ ပစၥည္း ရိကၡာ အစံုအလင္ပါတဲ့ အထုတ္
၁၄ ထုတ္ကို ေလယာဥ္နဲ႔ ခ်ေပးရာမွာ တစ္ထုတ္ေတာ့ လက္ဝယ္ေရာက္ရွိပါတယ္တဲ့။
ရဟတ္ယာဥ္ တစ္စင္းနဲ႔ (ထိုင္းႏိုင္ငံကလို႔ဆိုပါတယ္) သြားေရာက္ရွာေဖြရာမွာေတာ့ ေနရာကို ေသခ်ာ
ေတြ႔ရပါျပီ။ ဒါေပမယ့္ ရာသီဥတု အေျခအေနေၾကာင့္ ဆင္းကယ္ဖို႔ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး ဒုတိယ လိုက္သြားတဲ့ ေျခ
လ်င္အဖြဲ႔ကေတာ့ ၅ မိုင္ အကြာေလာက္ကို ေရာက္ ေနျပီလို႔ဆိုပါတယ္။ ယာဥ္မွဴး ၂ ေယာက္ကေတာ့
နမိုးနီးယား ျပင္းစြာခံစားေနရျပီး တခ်က္တခ်က္ သတိေမ႔သြားတတ္ပါတယ္တဲ့။ အမ်ိဳးသမီး ၂ ေယာက္
ကေတာ့ မေသခ်ာေတာ့ပါတဲ့။ ဦးေတဇက ေျခေထာက္ကို ထိမိသြားတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။
ပီေအတစ္ေယာက္သာ အားလံုးထဲမွာ အေကာင္းဆံုး အေျခအေနလို႔ ဆိုပါတယ္။ မနက္ျဖန္ မနက္မွ မကယ္
ႏိုင္ရင္ေတာ့ အားလံုး အေျခအေန ေကာင္းႏိုင္စရာ လမ္းမျမင္ပါဘူး။
ပူတာအိုေလယာဥ္ကြင္းမွာေတာ့ အဲပုဂံ ေလယာဥ္ အသင့္ေစာင့္ေနျပီး အကယ္လို႔ ကယ္ဆယ္ႏိုင္ခဲ့ပါက
စကၤာပူသို႔ တိုက္ရိဳက္ ေခၚေဆာင္သြားမယ္လို႔ သိရေၾကာင္းပါ။
TRUE-MMCP:
Cbox http://www.yeyintnge.com/
0 comments:
Post a Comment