“၂၀၁၀ ကမၻာ့ လူအခြင့္အေရး၏ တိုက္ပြဲႏွစ္” ျမန္မာ့ေသြးအနီေရာင္ မညစ္ေစနဲ ့။ စစ္က်ြန္ဘ၀လႊတ္ေျမာက္ၾကဖို ့ ေတာ္လွန္ွေရးသို ့့ အသင့္ျပင္

Wednesday, June 08, 2011

က်မလို အျဖစ္မ်ိဳးမျဖစ္ရေလေအာင္

Tuesday, June 7, 2011
က်မကိုယ္ေတြ ့ၾကံဳတာေလးတစ္ခုကို စကၤာပူမွာရွိတဲ ့ သူငယ္ခ်င္းမ်ားက်မလိုေနာက္ေနာင္ အလားတူအျဖစ္မ်ိဳးမျဖစ္ရေလေအာင္သင္ခန္းစာအေနနဲ ့တင္ေပးလိုက္တာပါ... က်မ passport သက္တမ္းတိုးဖို ့service ေပးတဲ့ေအဂ်င္စီကို သြားခဲ ့ပါတယ္...လိပ္စာက ကိုပိုးတီ၊မႏြယ္ ေကာင္းထက္သံရံုး၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္း 111 North Bridge Road ,Penisular plaza ,#05-59,Singapore (179098) ျဖစ္ပါတယ္... ၁၂-၅-၂၀၁၁ ရက္ေန ့ကပါ...ေအးဂ်င့္နဲ ့ေတြ ့ျပီးပတ္စ္စပို ့သက္တမ္းတိုးဖို ့ အခြန္ေဆာင္ရန္ကိစၥအားလံုးေျပာခဲ ့ပါတယ္...သံရံုးကိုအခြန္ေဆာင္ရန္ ေငြပမာဏႏွင့္ေအးဂ်င့္ဖီးစ္ ေငြပမာဏ၀န္ေဆာင္ခတို ့က ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္ သေဘာတူျပီးက်သင့္ေငြကို တစ္ခါတည္းေပးခဲ ့ပါတယ္... ၃-၆-၂၀၁၁ ညေနတြင္က်မေအးဂ်င့္မွက်မဆီဖုန္းဆက္၍ အခြန္ေဆာင္ျပီး ပတ္စ္စပိုသက္တမ္းတိုးျပီးျပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ေနာက္တစ္ေန ့တြင္ပတ္စ္စပို ့လာယူလို႕ရျပီျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာပါသည္...၄-၆-၂၀၁၁ရက္ေန ့တြင္ က်မသြားယူေသာအခါ.သတ္မွတ္ထားေသာ ေငြပမာဏထက္ ပိုျပီးေတာင္းပါသည္...က်မကသေဘာတူသတ္မွတ္ထားေသာေငြပမာဏထက္ပိုမေပးနိုင္ေၾကာင္း ေျပာလိုက္ပါသည္...ထိုအခါ၄င္းေအးဂ်င့္မွက်မပတ္စ္စပို ့ကို ျပန္မေပးနိုင္ဟုေျပာပါသည္... က်မက ပတ္စ္စပို့ျပန္မေပးလွ်င္ သံရံုးကိုတိုင္မည္ဟု ဆိုေသာအခါ ေအးဂ်င့္မွမႏြယ္က နင္တို႕လို ေစာက္ျဖစ္မရွိတဲ ့မေလာက္ေလးမေလာက္စားေကာင္မေတြက သံရံုးကိုတိုင္ဦးမတဲ ့လား...ဒီမယ္... အဲဒီသံရံုးကလူေတြကို ငါ့အိပ္ကပ္ထဲ ထည့္ထားတာ...တိုင္......ၾကိဳက္တဲ ့ေနရာသြားတိုင္ ဟုရိုင္းစိုင္းစြာေျပာဆိုပါသည္... က်မတို ့လို ေရေျမျခားမွာအလုပ္လုပ္ရေသာ အလုပ္သမားမ်ားအဖို ့ ပတ္စ္စပို ့သည္ ဘယ္ေလာက္အေရးၾကီးသလဲ ဆုိတာကိုနိုင္ငံရပ္ျခားတြင္အလုပ္လုပ္ကိုင္ေနေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ား အားလံုုးသိၾကမွာပါ... က်မရဲ ့S-passcardသက္တမ္းလည္း ကုန္ခါနီးျပီျဖစ္လို ့ ပတ္စ္စပို ့ကလည္းက်မအတြက္အရမ္းအေရးၾကီးတာပါ...က်မရဲ ့ပတ္စ္စပို ့ကိုဆုတ္ျဖဲျပီးလႊင့္ပစ္လိုက္ရင္ေကာက်မဘာဆက္လုရမလဲ... ဒါေၾကာင့္ က်မလိုစကၤာပူမွာလုပ္ကိုင္ေနေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကိုလည္း က်မလို အျဖစ္မ်ိဳးမျဖစ္ရေလေအာင္ကိုပိုးတီ၊မႏြယ္ဆိုေသာ ေအးဂ်င့္ကို ေရွာင္ၾကဥ္ နိုင္ေအာင္သိေစခ်င္လို ့ေရးလိုက္တာပါ..ထိုမွသာသူတို ့ရဲ ့ အက်ည္းတန္ တဲလုပ္ရပ္ကုိ ဟန့္တားနိုင္လိမ့္မည္ဟု ထင္ပါတယ္.Rest of your post

0 comments:

 
----------------------------------------- */ /* EOT ----------------------------------------- */