“၂၀၁၀ ကမၻာ့ လူအခြင့္အေရး၏ တိုက္ပြဲႏွစ္” ျမန္မာ့ေသြးအနီေရာင္ မညစ္ေစနဲ ့။ စစ္က်ြန္ဘ၀လႊတ္ေျမာက္ၾကဖို ့ ေတာ္လွန္ွေရးသို ့့ အသင့္ျပင္

Monday, September 20, 2010

စကၤာပူေရာက္ ကုိသန္းေစာ ရထားႀကိတ္ခံရၿပီး ေသဆုံး

စက္တင္ဘာ ၂၀၊ ၂၀၁၀
ယမန္ေန႔ နံနက္ေစာေစာပုိင္းက စကာၤပူရိွ Khatib MRT ဘူတာရုံတြင္ ျမန္မာျပည္သားတဦး ရထားႀကိတ္ခံရျခင္းေၾကာင့္ ေသဆုံးသြားသည္။

ရထားလမ္းေပၚ ျပဳတ္က်သြားသူ ေဆာက္လုပ္ေရး ကုမၸဏီ တခုမွ project supervisor ကုိသန္းေစာ (Mr Than Saw) သည္ အရက္ေသာက္ထားသည္ဟု ယူဆရသည္။ နံနက္ တနာရီ မထုိးမီ (12.45am) တြင္ ရထားလမ္းေပၚ က်သြားျခင္း ျဖစ္သည္။

ကုိသန္းေစာကုိ ရထားေအာက္မွ ဆဲြထုတ္ရန္ မိနစ္ ၂၀ ခန္႔ ၾကာခ့ဲၿပီး ဘယ္ေျခေထာက္ ေအာက္ဘက္ကုိ ျဖတ္ေတာက္ခ့ဲရသည္ဟု စကၤာပူ အာဏာပုိင္တုိ႔က ဆုိသည္။

ကုိသန္းေစာသည္ အသက္ ၃၀ ေက်ာ္အရြယ္ ျဖစ္သည္။ ဒဏ္ရာ အႀကီးအက်ယ္ရသြားေသာ သူ႔ကုိ အနီးရိွ Khoo Teck Puat ေဆးရုံသုိ႔ ပုိ႔ေဆာင္ရာ တနာရီခန္႔ အၾကာတြင္ ေသဆုံးသြားသည္။

ရဲတုိ႔က ဤအမႈမွာ ပုံမွန္ေသဆုံးျခင္း မဟုတ္ဟု ယူဆၿပီး စုံစမ္းစစ္ေဆးလ်က္ ရိွသည္။

ခရီးသည္မ်ား ရထားလမ္းေပၚ ျပဳတ္က်ျခင္းကုိ အကာအကြယ္ ေပးမည့္ အရံအတားကုိ Khatib ဘူတာတြင္ တပ္ဆင္ထားျခင္း မရိွေပ။

ပုိ႔ေဆာင္ဆက္သြယ္ေရး ဌာန၏ အဆုိအရ ၂၀၁၂ မတုိင္မီ ေျမေပၚဘူတာ ၃၆ ခုတြင္ တံခါးေပါင္း ၁၉၂၀ တပ္ဆင္ရန္ ေဒၚလာ ၁၂၆ သန္း သုံးမည္ဟု သိရသည္။

ယခုႏွစ္အတြင္း ခရီးသည္မ်ား ရထားလမ္းေပၚ ျပဳတ္က်မႈ၊ ခုန္ခ်မႈ ေပါင္း ၆ မႈ ရိွသည္။ ၄ မႈတြင္ အသက္ဆုံးရႈံးမႈ ျဖစ္ေပၚခ့ဲသည္။

Khatib MRT ဘူတာရုံတြင္ ေနာက္ဆုံး ျဖစ္ခ့ဲသည့္ အမႈမွာ ၂၀၀၀ ျပည့္ႏွစ္က ျဖစ္သည္။ ထုိစဥ္က ရထားလမ္းေပၚ အမ်ဳိးသမီးတဦး ေရာက္သြားရာ ရထားေမာင္းသူက အခ်ိန္မီ ရထားရပ္တန္႔ႏုိင္ခ့ဲေသာေၾကာင့္ ထုိအမ်ဳိးသမီး ထိခုိက္ ဒဏ္ရာရျခင္းမွ လြတ္ေျမာက္သြားသည္။

ယမန္ေန႔က အျဖစ္အပ်က္ေၾကာင့္ ေနာက္ဆုံး ရထား ၄ စီး မေျပးဆဲြႏုိင္သျဖင့္ Yishun ႏွင့္ Ang Mo Kio ၾကားရိွ ဘူတာမ်ားတြင္ ခရီးသည္ ၅၀ ခန္႔ ေသာင္တင္သြားသည္ဟု ပုိ႔ေဆာင္ေရးဌာန (SMRT) ေျပာခြင့္ရသူထံမွ သိရသည္။

ထုိခရီးသည္မ်ားကုိ ၎တုိ႔ သြားရမည့္ ဘူတာမ်ားသုိ႔ ကားျဖင့္ အခမ့ဲ ပုိ႔ေဆာင္ေပးခ့ဲသည္ဟု ဆုိသည္။

ယမန္ေန႔က အျဖစ္အပ်က္ေၾကာင့္ ခရီးစဥ္ ထိခုိက္သြားသူ ခရီးသည္မ်ားသည္ SMRT ဘူတာရုံ ၆၉ ခုရိွ ခရီးသည္အက်ဳိးေဆာင္ဌာနမ်ားတြင္ လက္မွတ္ဖုိးေငြ အျပည့္အ၀ ျပန္လည္ ထုတ္ယူႏုိင္ေၾကာင္း၊ လာမည့္ ရံုးဖြင့္ရက္ ၃ ရက္အတြင္း ထုတ္ႏုိင္ေၾကာင္း ထုိ ေျပာခြင့္ရသူက ဆုိသည္။Rest of your post

0 comments:

 
----------------------------------------- */ /* EOT ----------------------------------------- */