“၂၀၁၀ ကမၻာ့ လူအခြင့္အေရး၏ တိုက္ပြဲႏွစ္” ျမန္မာ့ေသြးအနီေရာင္ မညစ္ေစနဲ ့။ စစ္က်ြန္ဘ၀လႊတ္ေျမာက္ၾကဖို ့ ေတာ္လွန္ွေရးသို ့့ အသင့္ျပင္

Monday, October 10, 2011

စာသင္ခန္းအတြင္း ဦးေခါင္း အနွိပ္ေပးျခင္းျဖင့္ သင္ယူမႈကို အေထာက္အကူျပဳႏုိင္

Sunday, 09 October 2011 09:35 administrator(ေပးပို ့သူ ဗမာ့ေသြး)
စိတ္၏ တည္ၿငိမ္မႈကို ေပးစြမ္းႏုိင္စြမ္းရွိေသာ ေန႔စဥ္က်င့္ထံုး တစ္ခုအေနျဖင့္ ၿဗိတိန္ မူလတန္းေက်ာင္း တစ္ေက်ာင္းတြင္ ေက်ာင္းသူေက်ာင္းသားမ်ားအား ဦးေခါင္းအႏွိပ္ ပညာကို ေလ့က်င့္သင္ၾကားေပးလ်က္ရွိသည္။

အသက္ ငါးႏွစ္အရြယ္ ကေလးငယ္မ်ားလည္း ေလ့လာလ်က္ရွိသည္။ ေန႔လည္စာခ်ိန္အၿပီးတြင္ အတန္းေဖာ္ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကို အလွည့္က် ဦးေခါင္း အႏွိပ္ ေလ့က်င့္ေစျခင္းျဖစ္သည္။


Worcestershire နယ္ရွိ Franche community မူလတန္းေက်ာင္းမွ ဆရာဆရာမမ်ားက ဤသို႔ဆိုပါသည္။ `ေန႔တုိင္း ဦးေခါင္းႏွိပ္နယ္ေပးျခင္းဟာ တပည့္ကေလးေတြရဲ႕ အျပဳအမူအေပၚမွာ အေပါင္းလကၡဏာေဆာင္တဲ့ သက္ေရာက္မႈ ရွိေနပါတယ္။ ေန႔လည္ပိုင္းအခ်ိန္ေတြ မစတင္ခင္မွာ သူတို႔ စိတ္ႏွလံုး တည္ၿငိမ္ေအးခ်မ္းမႈကို ေပးစြမ္းႏုိင္လို႔ပါ။´

လြန္ခဲ့ေသာ ၂ ႏွစ္ခန္႔က ပထမတန္း စာသင္ခန္းထဲတြင္ ဆရာမ Tabitha Smith က ေရွးဦး စမ္းသပ္မႈ အေနျဖင့္ စတင္ လုပ္ေဆာင္ခဲ့သည္။ ရလဒ္မွာ ေအာင္ျမင္မႈကို ျပေနသည့္အတြက္ ကေလးအခ်င္းခ်င္း ႏွိပ္ေပးျခင္းကို ေနာက္ပိုင္းတြင္ တစ္ေက်ာင္းလံုး၌ က်င့္သံုးလာျခင္းျဖစ္သည္။

ေန႔လည္စာ စားသံုးၿပီးခ်ိန္၊ ကစားၿပီးခ်ိန္တြင္ အတန္းေဖာ္ အခ်င္းခ်င္း ဦးေခါင္းအႏွိပ္ နည္းလမ္းမ်ားျဖင့္ ၁၀ မိနစ္ခန္႔ ႏွိပ္နယ္ေပးၾကျခင္းပင္။

ဆရာမ Smith က ဤသို႔ဆိုပါသည္။ `ဒီအစီအစဥ္ရဲ႕ သက္ေရာက္မႈ ရလဒ္ကေတာ့ ေက်ာင္းသားေတြ အတြက္ အင္မတန္မွ အံ့မခန္းပါပဲ။ မိမိကုိယ္ကိုယံုၾကည္မႈ အမ်ားႀကီး တုိးပြားလာတာပါ။ သူတို႔ရဲ႕ သင္ယူမႈအေပၚမွာလည္း ထိခိုက္နစ္နာမႈ မရွိဘူးေလ။ တစ္ရက္ကို ၁၀ မိနစ္ပဲ အခ်ိန္ယူတာပါ။´

`စနစ္တက် ႏွိပ္နယ္ေပးတဲ့ နည္းစနစ္ ရုပ္ပံုေတြကို ၾကည့္ၿပီး၊ မွတ္သားထားၿပီးေတာ့ ကေလးငယ္ေတြ သင္ယူေလ့လာၾကပါတယ္။ ႏွိပ္တဲ့ နည္းစနစ္တစ္ခုကိုေတာ့ -ႏွလံုးသားမ်ား- လို႔ အမည္ေပးထားတယ္။ အင္မတန္ ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ နည္းေလးပါ။ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ ကရုဏာစိတ္နဲ႔ ၾကင္ၾကင္နာနာ ကူညီလိုစိတ္ကို တိုးျမွင့္ေပးလို႔ပါပဲ။´ ဆရာမက ရွင္းျပခဲ့သည္။ `အျပဳအမူ ျပႆနာကို ေျဖရွင္းဖို႔အတြက္ေတာ့ ဒီ ဦးေခါင္းအႏွိပ္ပညာကို မိတ္ဆက္ သင္ၾကားေပးခဲ့တာ မဟုတ္ရပါဘူး။ က်မတို႔ စာသင္ခန္းမွာက အဲဒီ ျပႆနာမ်ဳိးမွ မရွိတာ။´


Rest of your post

0 comments:

 
----------------------------------------- */ /* EOT ----------------------------------------- */