“၂၀၁၀ ကမၻာ့ လူအခြင့္အေရး၏ တိုက္ပြဲႏွစ္” ျမန္မာ့ေသြးအနီေရာင္ မညစ္ေစနဲ ့။ စစ္က်ြန္ဘ၀လႊတ္ေျမာက္ၾကဖို ့ ေတာ္လွန္ွေရးသို ့့ အသင့္ျပင္

Friday, October 07, 2011

ကခ်င္ျပည္နယ္ အလယ္ပိုင္း စစ္ပြဲတြင္ ျမန္မာစစ္သား ၄၀ က်

Published on Wednesday, 05 October 2011 08:34 Written by KNG(ေပးပို ့သူ ဗမာ့ေသြး)
ျမန္မာစစ္တပ္ႏွင့္ ကခ်င္လြတ္ေျမာက္ေရးတပ္ဖြဲ႔ (KIA)ၾကား ကခ်င္ျပည္နယ္ အလယ္ပိုင္း၌ ေအာက္တိုဘာ ၄၊ အဂါၤေန႔ တစ္ရက္တည္းျဖစ္ပြားေသာ တိုက္ပြဲမ်ားတြင္ အစိုးရစစ္သား (၄၀) က်ဆုံးေၾကာင္း ေဒသခံမ်ား ေျပာသည္။


ဂ်ာအိန္ယန္ရြာအနီး KIA အရပ္သားတပ္ဖြဲ႔ႏွင့္ ျဖစ္ပြားေသာတိုက္ပြဲမ်ားတြင္ ယင္းစစ္သားမ်ား ေသဆုံးခဲ့ၿပီး ၎တို႔၏ မိခင္တပ္ရင္းမ်ား မသိရဟု ရြာသားမ်ားေျပာသည္။

KIA အရပ္သားတပ္ဖြဲ႔ဘက္မွ ထိခိုက္ဒဏ္ရာရရိွျခင္း မရွိေၾကာင္း အထက္ KIA စစ္အရာရွိမ်ားေျပာသည္။

KIA ထိန္းခ်ဳပ္သည့္ ဂ်ာအိန္ယန္ရြာ ပတ္၀န္းက်င္ႏွင့္ ၎ႏွင့္ဆက္စပ္ေနေသာ ရွဒန္ပါ ေဒသတြင္ အစိုးရတပ္ႏွင့္ KIA တပ္ၾကား ေန႔စဥ္လိုလို စစ္ပြဲမ်ားျဖစ္ေနသည္မွာ ရက္ တစ္ပတ္ ေက်ာ္လာသည္ဟု ေဒသခံမ်ားေျပာသည္။

လိုင္ဇာ ဗဟိုဌာနခ်ဳပ္မွ KIA အရာရွိမ်ားေျပာဆိုခ်က္အရ ယခုတိုက္ပြဲျဖစ္ရာ ေဒသမ်ားသို႔ ဧရာ၀တီျမစ္ (ကခ်င္လို မလိခႏူ) ေရလမ္းေၾကာင္းအတိုင္း အျမန္စက္ေလွမ်ားျဖင့္ စစ္အင္အား ရာေပါင္းမ်ားစြာ ထိုးေဖာက္၀င္ေရာက္လာျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
စစ္ျဖစ္ရာေဒသမွ အေရွ႕ဘက္ မိုင္ ၂၀ေက်ာ္ တ႐ုတ္နယ္စပ္အနီးတြင္ KIA ဗဟိုဌာနခ်ဳပ္ႏွင့္ အမာခံစခန္းမ်ားျဖစ္ၾကသည့္ လိုင္ဇာ၊ အလဲန္ဘြမ္၊ ဖလပ္ဘြမ္၊ လိုင္စင္ဘြမ္ႏွင့္ မိုင္ဂ်ာယန္ မ်ားကို အေျခစိုက္ထားသည္။

ထို႔ေၾကာင့္ ယင္း KIA အမာခံစခန္းမ်ားကို တိုက္ခိုက္သိမ္းပိုက္ရန္ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ျမန္မာ စစ္အင္အား ရာေပါင္းမ်ားစြာ အား ထိုေဒသသို႔ ပို႔ထားသည္ဟု လိုင္ဇာမွ KIA စစ္အရာရိွမ်ားေျပာသည္။

ျပီးခဲ့သည့္ ဇြန္လ ျပည္တြင္းစစ္ျဖစ္လာျပီးေနာက္ ကခ်င္ျပည္နယ္ရိွ အဓိကလမ္းမၾကီး (၆) ခုကို KIA က ထိန္းခ်ဳပ္ထားဆဲျဖစ္သည္။ ယင္းလမ္းမမ်ားမွာ ျမစ္ၾကီးနား-ကန္ပိုင္တီလမ္း၊ ျမစ္ၾကီးနား-ဗန္းေမာ္လမ္း၊ ဗန္းေမာ္-လြယ္ေဂ်လမ္း၊ ဗန္းေမာ္-ကိုင္ထိပ္-နမ့္ခမ္းလမ္း၊ ျမစ္ၾကီးနား-တႏိုင္းလမ္းႏွင့္ ျမစ္ၾကိီးနား-ဖားကန္႔ လမ္းမ်ားျဖစ္ၾကသည္။

ယခုလို အဓိကလမ္းမမ်ားကို KIA တပ္မ်ား ထိန္းခ်ဳပ္လိုက္ျခင္းေၾကာင့္ အစိုးရစစ္အင္အား အလုံးအရင္းျဖင့့္ KIA ဗဟိုဌာနခ်ဳပ္ႏွင့္ အမာခံစခန္းမ်ားအား တိုက္ခိုက္သိမ္းပိုက္ရန္ ခက္ခဲေစသည္။

Rest of your post

0 comments:

 
----------------------------------------- */ /* EOT ----------------------------------------- */