အ မ်ိဳး ျမင့္ ျမတ္ ေသာ အာ ဇာ နည္ တို ့ ထာ ၀ ရ ေဆာင္ အပ္ သည့္
( ကု သိုလ္ သ စၥာ )
ကု သိုလ္ သ စၥာ မွာ ၊ အ ကု သိုလ္ သ စၥာ နွင့္ ဆန္ ့ က်င္ ဘက္ ( ပ ဋိ ပ ကၡ ) ျဖစ္ သည္ ။ အ ကု သိုလ္ သ စၥာ ႏွင့္ ကု သိုလ္ သ စၥာ ႏွစ္ မ်ိဳး လံုး တြင္ ၊ ပီ တိ ၊ သု ခ ၊ ေသာ မ န ႆ တို ့ ရွိ ၾက သည္ ခ်ည္း ျဖစ္ ၾက ၏ ။သို ့ ရာ တြင္ အ ကု သိုလ္ သ စၥာ ကား အ ျပစ္ ႏွင့္ တ ကြ ျဖစ္ ျခင္း ၊ မ ေကာင္း ေသာ အ က်ိဳး ကို ေပး ျခင္း လ ကၡ ဏာ ရွိ ၏ ။ ကု သိုလ္ သ စၥာ ကား အ ျပစ္ မ ရွိ ျခင္း ၊ ေကာင္း ေသာ အ က်ိဳး ကို ေပး ျခင္း လ ကၡ ဏာ ရွိ ၏ ။
အ ကု သိုလ္ သ စၥာ အ ရ လည္း ခ်မ္း သာ သု ခ ကို ခံ စား ရ ပါ သည္ ။ ကု သိုလ္ သ စၥာ အ ရ လည္း ခ်မ္း သာ သု ခ ကို ခံ စား ရ ပါ သည္ ။ အ ကု သိုလ္ ခ်မ္း သာ သည္ မိ မိ တစ္ ဦး တည္း အ တြက္ ရ ယူ သိမ္း ပိုက္ ျခင္း ၌ ခံ စား ရ သည့္ ခ်မ္း သာ ျဖစ္ ပါ သည္ ။ ကု သိုလ္ ခ်မ္း သာ ကား ေလာ က အ တြက္ စြန္ ့ လွြတ္ ျခင္း ၌ ခံ စား ရ သည့္ ခ်မ္း သာ ျဖစ္ ပါ သည္ ။ ရ ယူ သိမ္း ပိုက္ ျခင္း သည္ ေလာ ဘ ၏ သ ေဘာ ျဖစ္ ၍ ၊ စြန္ ့ လွြတ္ ျခင္း သည္ ၊
အ ေလာ ဘ ၏ သ ေဘာ ျဖစ္ ပါ သည္ ။ေလာ ဘ သည္ ကိုယ္ က်ိဳး ကိုယ့္ စီး ပြါး အ တြက္ ၊
တစ္ ဦး တည္း အ တြက္ ဦး တည္ ခ်က္ ရွိ ၍ ၊ အ ေလာ ဘ သည္ ေလာ က အ တြက္ အ မ်ား အ တြက္ ဦး တည္ ခ်က္ ရွိ ပါ သည္ ။ စီး ပြါး ဥ စၥာ ရွာ ျခင္း ၊ အိုး အိမ္ ထူ ေထာင္ ျခင္း တို ့ သည္ ေလာ ကီ သား တို ့ အ တြက္ အ တူ တူ ပင္ ျဖစ္ ေသာ္ လည္း ၊ သစၥာ တ ရား အ ေန ျဖင့္ ခံ ယူ ခ်က္ ကို ထား ရာ ၌ ျခား နား ပါ သည္ ။အ ကု သိုလ္ သ စၥာ ရွင္ မ်ား သည္ ၊ စီး ပြါး ဥ စၥာ ရွာ ရာ ၌ ျဖစ္ ေစ ၊ အိုး အိမ္ ထူ ေထာင္ ရာ ၌ ျဖစ္ ေစ ၊ မိ မိ ခံ စား ခ်က္ ဦး တည္ ခ်က္ ျဖင့္ ၊ ရွာ ၾက ပါ သည္ ။ ကု သိုလ္ သ စၥာ ရွင္ မ်ား ကား အ မ်ား အ တြက္ ၊ တိုင္း ျပည္ အ တြက္ ေပး ကမ္း စြန္ ့ ၾကဲ ရန္ ဦး တည္ ခ်က္ ျဖင့္ ရွာ ၾက ပါ သည္ ။
အ ကု သိုလ္ ခ်မ္း သာ သည္ ရ ယူ ပိုင္ ဆိုင္ ျခင္း သ ေဘာ ျဖင့္ အ သာ စံ ရ သည့္ အ သြင္ ရွိ ေသာ္ လည္း ၊ တ ဒ ဂၤ သာ ခ်မ္း သာ ျဖစ္ ျပီး ၊ အ ဆံုး တစ္ ေန ့ ၌ ႏွ လံုး မ သာ ယာ ျခင္း ဒု ကၡ ႏွင့္ ရင္ ဆိုင္ ရ ပါ သည္ ။ ကု သိုလ္ ခ်မ္း သာ ကား စြန္ ့ လွြတ္ ျခင္း သ ေဘာ ျဖင့္ အ နာ ခံ ရ သည့္ အ သြင္ ရွိ ေသာ္ လည္း ၊ သံ သ ရာ တစ္ ေလွ်ာက္ လံုး ၌ ထာ ၀ စဥ္ ခ်မ္း ေျမ့ သည့္ သ ေဘာ ရွိ ပါ သည္ ။ အ ကု သိုလ္ ခ်မ္း သာ သည္ ၊ တစ္ ဦး တစ္ ေယာက္ ၏ အ က်ိဳး စီး ပြါး အ တြက္ ခ်မ္း သာ သု ခ သ ေဘာ ျဖင့္ ၊ မွန္ ကန္ ေသာ္ လည္း ၊ ေလာ က ၏ အ က်ိဳး စီး ပြါး အ တြက္ ခ်မ္း သာ သု ခ သ ေဘာ ျဖင့္ ၊ မွန္ ကန္ မွဳ မ ရွိ ပါ ။ ကု သိုလ္ ခ်မ္း သာ ကား တစ္ ဦး တစ္ ေယာက္ ၏ အ က်ိဳး စီး ပြါး အ တြက္ နစ္ နာ မွဳ အ သြင္ ေဆာင္ ေစ ကာ မူ ေလာ က ၏ အ က်ိဳး စီး ပြါး အ တြက္ ၊ ခ်မ္း သာ သု ခ သ ေဘာ ျဖင့္ မွန္ ကန္ ပါ သည္ ။ အ ကု သိုလ္ ခ်မ္း သာ သည္ ၊ မ သူ ေတာ္ ေလာ က ၌ သာ ခံ့ ့ ညား ထည္ ၀ါ ျပီး ၊ သူ ေတာ္ ေကာင္း ေလာ က ၌ ယုတ္ ညံ့ ေသး သိမ္ ပါ သည္ ။ ကု သိုလ္ ခ်မ္း သာ ကား ေန ရာ မ ေရြး ၊ ေဒ သ မ ေရြး ခံ့ ညား ထည္ ၀ါ ပါ သည္ ။ အ ကု သိုလ္ သ စၥာ ရွင္ သည္ မိ မိ ဘက္ မွ ၾကည့္ တတ္ ပါ သည္ ။ ကု သိုလ္ သ စၥာ ရွင္ သည္ သူ တစ္ ပါး ဘက္ မွ ၾကည့္ တတ္ ပါ သည္ ။
ထို ့ ေၾကာင့္ နတ္ ႏွင့္ တ ကြ ေသာ လူ အ ေပါင္း တို ့ က ကာ လ အား ျဖင့္ သံ သ ရာ ဆံုး သည့္ တိုင္ ေအာင္ ၊ ေဒ သ အား ျဖင့္ ဘ ၀ ဂ္ တိုင္ ေအာင္ ၊ ပု ဂၢိဳလ္ အား ျဖင့္လည္း အ ရိ ယာ ပု ဂၢိဳလ္ မ်ား တိုင္ ေအာင္ ၊ ခ်မ္း သာ သု ခ သ ေဘာ ျဖင့္ မွန္ ကန္ သည့္ ကု သိုလ္
သ စၥာ ကို ျမတ္ နိဳး ၾက ျခင္း ၊ ခ်ီး မြမ္း ၾက ျခင္း ျဖစ္ ပါ သည္ ။ ဤ သ ေဘာ မွာ ကု သိုလ္
သ စၥာ ပင္ ျဖစ္ ပါ သည္ ။
( ဆ ရာ ၾကီး ဦး ေရွြ ေအာင္ ၏ အ တၱ ၀ါ ဒ မွ အ န တၱ ၀ါ ဒ သို ့ ခ ရီး စဥ္ ) စာ အုပ္ မွ ထုတ္ ႏွဳတ္ တင္ ျပ ပါ သည္ ။
( အ ဘ ယ )
Wednesday, October 01, 2008
( ကု သိုလ္ သ စၥာ ) မည္သည္
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment